niedziela, 12 czerwca 2011

Ochroniarz

Troll ochroniarz


„W mojej pracy, jak raz nawalisz, to już raczej nigdy nie bę­dziesz pracować. Kto cię wynajmie, kiedy będzie wiedział, że raz już skrewiłeś, a klient oberwał? Reputacja jest wszystkim."
„Jeśli mnie wynajmiesz, możesz mi zaufać. Moje oczy wszystko widzą, moje uszy wszystko słyszą, ale nie pamiętam nic z tego, co chcesz, abym zapomniał. To część mojej pracy. Jeśli mi nie wierzysz, to po co miałbym dla ciebie pracować?"
„Wynajmij mnie, a będziesz mógł spać spokojnie. W moich rękach jesteś bezpieczny. Nikt się do ciebie nie zbliży, a jeśli spróbuje, to ja się nim zajmę. Mogę to rozegrać tak łagodnie lub tak ostro, jak sobie zażyczysz."
„Zrobię, co tylko każesz, chyba że zaczną fruwać kulki. Wte­dy to ty zrobisz dokładnie to, co powiem. Jak powiem, skacz - skaczesz. Powiem biegnij - biegniesz. Kiedy twoje życie będzie zagrożone, zacznie się moja robota."

Komentarz: Ochroniarz jest zawodowcem, a ochrona osób to jego specjalność. Jego praca może być tak nudna, jak pilnowanie pracującego w domu programisty-odludka, albo tak ekscytująca, jak ochrona najnowszej, słodziutkiej gwiazdki podczas jej pierwszej europejskiej trasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz